نظام مشارکت ، فراهم آورندۀ فضا و امکاناتی در سازمان توسط مدیریت است. |
|
|
|
|
که در آن تمامی کارکنان ، مشترکین ، مراجعین ، پیمانکاران ، و .... نظرات و ایده ها و پیشنهادات خود را در زمینۀ حل مشکلات و نارسایی ها و ایجاد بهبود مستمر در فعالیت های سازمان به مدیریت ارایه می نمایند. |
|
|
|
|
همکاران محترم توجه فرمایند که موارد ذیل در قالب پیشنهاد ، قابل ارایه و بررسی نمی باشند : |
|
|
|
|
-طرح وظایف جاری در قالب پیشنهاد ( وظایف فرد ، مجموعه فعالیت هایی است که توسط مقام مافوق وی تعریف و پیگیری می شود ). |
|
|
|
|
- انتقاد صرف از روش و استاندارد انجام کاری بدون ارائه راه حل. |
|
|
|
|
- انتقاد از مجریان استانداردها ( اشخاص یا واحدهای خاص ) و نه استانداردها و روش انجام کار. |
|
|
|
|
- تذکر و یادآوری برای انجام کار که روال خاصی برای آن در سازمان یا واحد وجود دارد. |
|
|
|
|
- طرح درخواست های اداری و ملزومات. |
|
|
|
|
- درخواست سخت افزاری و همچنین درخواست نصب نرم افزاری که صرفاً برای پیشنهاد دهنده ، کاربرد دارد. |
|
|
|
|
رعایت اختصار ، دقت و صراحت در انعکاس اطلاعات مندرج در فرم نشانۀ مهارت پیشنهاد دهنده بوده و ارایه پیشنهادات بصورت گروهی حائز اهمیت و قابل توجه می باشد. |
|
|
|
|