1. |
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار :
|
|
|
|
|
2. |
نحوه اطالع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: |
|
|
|
|
3. |
.انجام کار بر اساس ظوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: |
|
|
|
|
4. |
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات وپیشنهادهای شما: |
|
|
|
|
5. |
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها: |
|
|
|
|
6. |
دقت کارمند در انجام کارها به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: |
|
|
|
|
7. |
دریافت یکباره مدارک و اطالعات به صورت الکترونیکی: |
|
|
|
|
8. |
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت: |
|
|
|
|
9. |
احساس رضایت از خدمت دریافت شده: |
|
|
|
|